niedziela, 28 października 2012

Lekcje francuskiego

"Paryż. Miasto seksu. Miasto potajemnych romansów. (...)Miasto, w którym pain au chocolat jedzone rano jest zaledwie pierwszym erotycznym doznaniem dnia."
Cytat pochodzi z książki Ellen Sussman "Lekcje francuskiego", którą kupiłam niedawno. Polecam ją wszystkim tym, którzy szukają zawsze czegoś więcej, unikają monotonii dnia codziennego, potrzebują wrażeń, chcą się oderwać od "normalności". Książka przedstawia historię trzech osób, opisuje jeden ich dzień spędzony w Paryżu, dzień niezwykły, inny, pełen wyznań i namiętności,, ale również dzień rozpaczy i smutku. Nie wiem jak to się stało, ale TA książka doprowadziła mnie do łez. Myślę, że każdy może tam odnaleźć cząstkę siebie...


Wszystkich amatorów kina francuskiego zapraszam również jutro do kina Luna na francuskie filmy, warto wspomnieć, że bilety w dniu jutrzejszym jedynie po 8zł !!

3 komentarze:

  1. swietujesz? napisz nam cos :) tak dawno Cie (i mnie) tu nie bylo! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam:) Zawiesiłam mojego bloga...trochę zwątpiłam..

      Usuń